peugeot308gti5

YENİ 308 GTi by PEUGEOT SPORT

Yarış pilotları tarafından ince ayarlanan şasi ve motor, egsoz sesi, süspansiyonlar, frenler… Tüm teknolojik elemanlar PEUGEOT SPORT sportif işçiliğinin özünü kapsayacak şekilde birleştirildi.

EN YÜKSEK PERFORMANSI HEDEFLE

/image/23/9/peugeot-308gti-2017-423-fr.369239.jpg

VERİMLİLİĞİN VE PERFORMASIN TAM MERKEZİNDE

Çok daha rekabetçi şasisi ile Yeni PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT son teknoloji ürünü THP 270 S&S benzinli motor ile donatılmıştır: Çift yağ püskürtme ile soğutulan dövme alüminyum pistonlar, güçlendirilmiş segmant takviyeli bağlantı çubukları, polimer projeksiyonlu rulman yastıkları.

/image/24/0/peugeot-308gti-2015-082-fr.369240.jpg

DAYANIKLI VİTES KUTUSU

330 Nm’ye ulaşan yüksek torka dayanmak üzere, altı ileri manuel vites kutusu takviye edildi. Şanzımanın iki şaftı kumlama işleminden ve dişlileri de sertleştirme işleminden geçiriliyor. Bu petrokimyasal yöntem sayesinde parçanın direnci, karbon ve azot zenginleştirilmesiyle gerek aşınma gerekse yorgunluk yönlerinde artırıldı. Öte yandan, vites kutusu çıkışındaki dişli oranları canlı ivmelenmeler verecek şekilde kısaltıldı.

PEUGEOT SPORT TARAFINDAN HAZIRLANDI

/image/24/1/peugeot-308gti-2017-011-fr.369241.jpg

SPORTİF BECERİ

Her seviyede dayanıklılık gösteren yeni PEUGEOT 308 GTi üstün performans sergilemektedir. Güçlü bir frenleme sağlamak üzere, hava kanalcıklı ön disklerin çapı 380 mm’ye çıkarıldı. Bir alüminyum tabla üzerine monte edilen diskler, PEUGEOT SPORT imzalı kırmızı kaliperler içinde dört piston ile sıkıştırılmaktadır.

/image/24/2/peugeot-308gti-2015-077-fr.369242.jpg

HER YOL KOŞULUNA UYGUN

GTi’a özel üretilen süspansiyon sistemi
• Viraj performansını artıran optimal yay sertliği,
• Gürültüleri azaltmak için hidrolik stoper içeren amortisör kalibrasyonu,
• Araçta yalnız sürücü varken kompresyonun başlangıcından itibaren devreye giren sertleştirilmiş ve uzatılmış kauçuk stoper.

Arka dingil ile net bir denge sağlaması için viraj demiri daha esnek hale getirildi. Arka dingilde, yanal sertlik 30 daN/mm’den 500 daN/mm’ye ve düşey sertlik 170 daN/mm’den 490 daN/mm’ye yükseltilerek, travers ve amortisör rijiditesi arttırıldı.

HASSAS MÜHENDİSLİK

/image/24/4/peugeot-308gti-2015-070-fr.369244.jpg
/image/24/3/peugeot-308gti-2015-067-fr.369243.jpg

TORSEN® SINIRLI KAYMALI DİFERANSİYEL

Vites kutusuna entegre ve elektronik destekli olan Torsen® sınırlı kaymalı kilitli diferansiyel virajda mükemmel yol tutuşu için optimum tork aktarımı sağlamaktadır. Bir çekiş kontrol sistemine ve devre dışı bırakılabilen ESP'ye bağlı direksiyon size rotanızı ayarlama ve virajlı yolda daha fazla drift olanağı sunmaktadır.

Elektronik destek yazılımları otomobilin sportif karakterini sağlamlaştırmaktadır. Elektrikli direksiyon Torsen® sınırlı kaymalı kilitli diferansiyel ile mükemmel bir uyum içinde çalışıyor. Aynı zamanda çekiş kontrol sistemi de sportif karakter için optimize edildi. Sportif tipte olan ESP (Elektronik Stabilite Programı) drifte olanak verecek şekilde daha fazla özgürlük sunuyor. ESP tamamen devreden de çıkartılabiliyor.

PİST DÜZEYİNDE YOL TUTUŞ

/image/24/5/peugeot-308gti-2017-422-fr.369245.jpg

Yeni PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT, McPherson tipi ön aks takımı sayesinde, kullanımının en üst seviyeye ulaştırıldığı, 235/35 R19 ebatlı Michelin Pilot Super Sport lastikleri olan 1570 mm ön ve 1554 mm arka geniş tekerlek izleriyle, maksimum bir kavrama imkanı sunmaktadır. Esnek bir traversle, arka dingil, tüm hafifliğiyle, dengeyi mükemmel bir şekilde sağlamaktadır.