Müşteri deneyimini “En Başarılı Yöneten Marka”: PEUGEOT!

ödül haber

Peugeot Türkiye, Türkiye’de müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek yarışma olan ve Sikayetvar.com tarafından düzenlenen « A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards 2018 » yarışmasında otomotiv sektöründe birincilik ödülünün sahibi oldu.

Türkiye’nin müşteri memnuniyetini ölçen ilk ve tek yarışması  A.C.E  Awards (Achievement in Customer Excellence) ile 19 sektörde müşteri deneyimini en iyi yöneten ulusal ve uluslararası markalar ödüllendirilmektedir.

"Müşteri Deneyim Endeksi",Sikayetvar.com kullanıcılarına yapılan 400 bin anketten elde edilen veriler doğrultusunda, "En iyi müşteri deneyimi yaşatan firmaları" belirlemeye yönelik bir araştırmadır.

Her firmanın şikayet oranı, memnuniyet oranı, teşekkür oranı ve müşterilerin markada kalma istekleri belirlenerek toplam skora yansıtılır. Çıkan skorlar sektörel bazda firmaların sıralamasını oluşturur. 100 üzerinden verilen skora, memnuniyet düzeyi %30, teşekkür oranı %30 , şikayet oranı %20 ve müşterilerin markada kalma istekleri %20 oranında yansır.

Biz Peugeot Türkiye olarak, müşteri memnuniyetini tüm çalışmalarımızın kalbine koyarak şikâyetleri etkin ve doğru yöneterek marka imajı,müşteri sadakati,tavsiye etme ve kalite algısını daha üst düzeylere çıkartmayı hedefliyoruz.Bu yöndeki çalışmalarımızın böylesine anlamlı ödüller ile taçlanmasından gurur ve mutluluk duyuyoruz.