SÜRÜŞ DENEYİMİ

/image/23/9/peugeot-partner-2015-02.31239.jpg

PEUGEOT PARTNER TEPEE

SÜRÜŞ DENEYİMİ

Yeni Partner Tepee'nin güvenlik teknolojileri sayesinde tek yapmanız gereken sürüş konforunun tadını çıkarmak.

ESP

/image/82/7/peugeot_partnertepee_1502js0112.36827.jpg

ESP (Elektronik Denge Programı), savrulma başlangıcı algıladığında aracı şeridinde tutar. ESP’ye bağlı çalışan çekiş kontrolü (ASR) ise tutunma kaybı durumunda tekerleklerin patinajını önler.

FREN SİSTEMİ

/image/85/9/peugeot_par_2015_507_fr2.36859.jpg

Önde 283 mm havalı diskleri ve arkada 268 mm dolu diskleri ile Yeni Partner Tepee her durumda güçlü bir frenleme sağlıyor. Tekerleklerin kilitlenmesini önleyen (ABS) sistemi acil fren durumunda tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek direksiyon hakimiyetinin korunmasını sağlıyor. Elektronik Fren Dağılımı (EBD) özellikle virajlarda daha fazla etkinlik için fren performansını her tekerlek bazında ayrı ayrı kontrol ediyor. Yeni Partner Tepee’de, Acil Fren Yardımı (EBA) ani fren durumunda fren basıncını artırıyor. Bu ilave destek sistemi duruş mesafesinin maksimum oranda kısaltılmasını sağlıyor. Ani yavaşlamanız durumunda, arkadan çarpma riskini azaltmak amacıyla dörtlü flaşörler otomatik olarak yanıyor.

/image/82/9/partner-guvenlik-hill-holder.36829.png

YOKUŞ KALKIŞ DESTEĞİ (HILL HOLDER)

Yokuş kalkış desteği (Hill Holder) sayesinde 5%’den büyük olan eğimli yolda araç durur haldeyken hareket etmek istediğinizde frenden ayağınızı çetiğinizde yokuş aşağı 2 saniye süre kaymaz. Bu sayede sürücü debriyaj, fren ve gaz pedalı arasında daha konforlu geçiş yapabilir.

/image/83/0/partner-guvenlik-hava-yastiklari.36830.jpg

HAVA YASTIKLARI

Yeni Partner Tepee'de sürücü ve yolcu hava yastıklarına ilave olarak versiyonuna göre opsiyonel veya standart olarak yan hava yastıkları da sunulmaktadır.

VİRAJ AYDINLATMALI ÖN SİS FARLARI

/image/83/1/viraj.36831.jpg

Versiyona göre standart veya opsiyonel olarak sunulan viraj aydınlatmalı ön sis lambaları sayesinde 40 km/s altındaki hızlarda direksiyon açısına bağlı olarak viraj tarafındaki sis farı otomatik olarak yanmaktadır. Böylelikle; şehir içi, sert virajlı yollar, park manevraları vb. durumlarda sürücünün görüşü artırılmakta ve kullanım kolaylığı sağlanmaktadır.