MIXX Awards’dan Peugeot 308 TweetCar Projesine iki ödül

Dijital reklamcılığı geliştiren ekipleri ve markaları ödüllendiren, dijital yaratıcılık ve sonuçları üzerine odaklanan, reklamları, stratejiden yaratıcı çalışmaya ve uygulamaya, medya planlamasından entegrasyona, verimlilikten yatırımın geri dönüşüne (ROI) kadar tüm katmanlarıyla değerlendiren tek dijital yarışma olan MIXX (Marketing and Interactive Excellence) Awards’tan 24 Şubat Çarşamba günü düzenlenen ödül töreninde 2015 İstanbul Autoshow Fuarı’nda gerçekleştirilen Peugeot 308 TweetCar projesi “Deneysel ve Yenilikçi Proje” kategorisinde Altın, “Ev Dışı Dijital” Kategorisinde ise Bronz olmak üzere 2 dalda ödüle layık görüldü.

Dünyanın İlk Tweet İle Çalışan Otomobili konsepti ile cep telefonundan 308tweetcar.com adresine girerek, 6 fonksiyondan biri seçildiğinde cep telefonundaki tweeter uygulaması otomatik olarak açılıyor ve tweetlendiğinde bu fonksiyon stand üzerindeki 308 tarafından bizzat yerine getiriliyordu. Sergi alanının arkasında bulunan 80 inch ekranda canlı olarak sergilenen tweetlerde; fuar süresince 1175 kişi, TweetCar’ı ortalama 3 fonksiyon kullanarak toplam 3422 kez deneyimledi ve toplamda 3.642.444 kişiye ulaşılmış oldu.

Saygılarımızla,

Pazarlama, Basın ve Halkla İlişkiler Direktörlüğü