YAKIT EKONOMİSİ VE EMİSYON BİLGİLERİ
Marka
|
Model
|
Yakıt Tipi
|
Motor Hacmi (cc)
|
Şanzıman
Türü
|
Euro Seviyesi
|
Düşük Yakıt Tüketimi (l/100km)
|
Orta Yakıt Tüketimi (l/100km)
|
Yüksek Yakıt Tüketimi (l/100km)
|
Ekstra Yüksek Yakıt Tüketimi (l/100km)
|
Birleşik Yakıt Tüketimi (l/100km)
|
CO2 Emisyonu Birleşik Döngü (g/km)
|
Emisyon Sınıfı
|
Birleşik Elektrikli Menzil (km)
|
Birleşik Elektrik Tüketimi (Wh/km)
|
PEUGEOT
|
Yeni 2008 ACTIVE PRIME 1.2 PureTech 130hp EAT8 6.4
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
7,5
|
5,8
|
5
|
6,3
|
6
|
134
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 2008 ALLURE 1.2 PureTech 130 hp EAT8 6.4
|
Benzin
|
1.999
|
Otomatik |
Euro 6 EA
|
7,7
|
6
|
5,3
|
6,5
|
6,2
|
140
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 2008 e Allure 100kW
|
-
|
-
|
Otomatik |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0
|
-
|
341
|
159
|
PEUGEOT
|
Yeni 2008 GT 1.2 PureTech 130hp EAT8 6.4
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik |
Euro 6 EA
|
7,8
|
6,1
|
5,3
|
6,5
|
6,2
|
141
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 2008 e GT 115kW
|
-
|
-
|
Otomatik |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0
|
-
|
400
|
155
|
PEUGEOT
|
Yeni 208 ACTIVE PRIME 1.2 Puretech 100hp EAT8
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik |
Euro 6 EA
|
6,9
|
5,5
|
4,7
|
5,6
|
5,5
|
124
|
G
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 208 ALLURE 1.2 Puretech 130hp EAT8
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik |
Euro 6 EA
|
7,1
|
5,4
|
4,6
|
5,6
|
5,5
|
123
|
G
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 208 GT 1.2 Puretech 130hp EAT8
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik |
Euro 6 EA
|
7,4
|
5,5
|
4,8
|
5,7
|
5,6
|
125
|
G
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 208 e GT 100kW
|
-
|
-
|
Otomatik |
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0
|
-
|
349
|
160
|
PEUGEOT
|
308 ACTIVE PRIME 1.2 PureTech 130hp EAT8 6.4
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
7,1
|
5,7
|
4,9
|
5,9
|
5,7
|
129
|
G
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
308 ALLURE 1.2 PureTech 130hp EAT8 6.4
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
7,2
|
5,8
|
5
|
6
|
5,8
|
131
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
308 GT 1.2 PureTech 130hp EAT8 6.4
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
7,3
|
5,9
|
5,1
|
6,1
|
5,9
|
133
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
308 e GT 115kW
|
-
|
-
|
Otomatik
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0
|
-
|
413
|
150
|
PEUGEOT
|
408 ALLURE 1.2 PureTech 130hp EAT8 Euro 6.4
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
7,3
|
6,1
|
5,2
|
6,2
|
6
|
136
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
408 GT 1.2 PureTech 130hp EAT8
|
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
7,4
|
6,2
|
5,3
|
6,2
|
6,1
|
138
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 3008 e ALLURE 157kW
|
-
|
Otomatik
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0
|
-
|
483
|
185
|
|
PEUGEOT
|
Yeni 3008 Allure 1.2 Hybrid 136hp eDCS6
|
Hibrit/
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
5,2
|
5,1
|
4,8
|
6,4
|
5,5
|
124
|
G
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 3008 e GT 157kW
|
-
|
Otomatik
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0
|
-
|
500
|
179
|
|
PEUGEOT
|
Yeni 3008 GT 1.2 Hybrid 136hp eDCS6
|
Hibrit/
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
5,2
|
5,2
|
4,8
|
6,5
|
5,5
|
125
|
G
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 5008 Allure 1.2 Hybrid 136hp eDCS6
|
Hibrit/
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
5,5
|
5,5
|
5,1
|
6,8
|
5,8
|
132
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 5008 e GT 157kW
|
-
|
Otomatik
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
-
|
0
|
-
|
472
|
190
|
|
PEUGEOT
|
Yeni 5008 GT 1.2 Hybrid 136hp eDCS6
|
Hibrit/
Benzin
|
1.199
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
5,5
|
5,6
|
5,1
|
6,8
|
5,9
|
133
|
H
|
-
|
-
|
PEUGEOT
|
Yeni 508 Allure 1.5 BlueHDi 130hp EAT8
|
Dizel
|
1.499
|
Otomatik
|
Euro 6 EA
|
6,3
|
5,3
|
4,4
|
5,1
|
5,1
|
134
|
H
|
-
|
-
|
YASAL UYARILAR
Gösterilen yakıt tüketimi, CO₂ emisyonları ve menzil değerleri, 1 Eylül 2018'den itibaren yeni araçlar için onaylanmış olan WLTP test prosedürüne uygundur. Bu WLTP prosedürü, daha önce kullanılan test prosedürü olan Yeni Avrupa Sürüş Döngüsünün (NEDC) yerini almıştır. Test koşullarının daha gerçekçi olması nedeniyle, WLTP prosedürüne göre ölçülen yakıt tüketimi ve CO₂ emisyonları birçok durumda NEDC prosedürüne göre ölçülenlerden daha yüksektir. Yakıt tüketimi, CO₂ emisyonları ve menzil değerleri, gerçek kullanım koşullarının yanı sıra şarj sıklığı, sürüş tarzı, hız, özel donanımlar, tercih edilen opsiyonlar, lastik türleri, dış ortam sıcaklığı ve araç içindeki termal konfor gibi çeşitli faktörlere bağlı olarak değişiklik gösterebilir. Daha fazla bilgi için satış noktanızla iletişime geçin.
Eşdeğer tüm elektrikli mesafe, benzin ya da dizel motor devreye girmeden önce tam dolu elektrikli şarj ile farklı seyahat türlerinde (şehir içinden otobana) gidebileceğiniz en uzak mesafeyi söyler. İdeal şartlarda ulaşılabilen bir değer olmak ile birlikte, ‘gerçek dünya’ günlük seyahatler hiçbir zaman aynı olmamakta ve farklı dış faktörlerden etkilenmektedir. Bu, sizin bireysel elektrikli mesafenizin farklı olabileceği anlamına gelmektedir.
Bütün yakıt ekonomisi ve emisyon değerleri WLTP laboratuarından ve belirtilen otomobillere özeldir. Bu değerler, ideal şartlarda ulaşılabilecek değerler için gerçekçi ve güvenilir bir bulgu sunmaktadır. Fakat hiçbir test, gerçek dünya sürüşü şartlarını ve davranışlarını tamamı ile yansıtamayacağından, her zaman farklılıklar olacaktır.
Yeni binek otomobil modelleri için yakıt ekonomisi ve CO2 emisyonu ile ilgili verileri içeren kılavuzlar, satış noktalarında ücretsiz olarak bulundurulur.
Önemli Not: Bu Marka/Modelin bazı varyasyonları daha düşük CO2 emisyonu değerine sahip olabilir. Satıcınızdan bilgi alınız.