2008 Header

PEUGEOT 2008 SUV

103g i

4l i

TEKNİK ÖZELLİKLER

EAT6 TAM OTOMATİK ŞANZIMAN

/image/42/5/peugeot_suv2008_layout1-61.52425.jpg

Yeni Peugeot 2008 1.2L PureTech 110 S&S versiyonunda tüketimi minimize eden ve sürüş hissini güçlendiren 6 ileri tork konvertörlü tam otomatik vites kutusu bulunuyor. EAT6 şanzıman yüksek teknoloji ile üretilmiş tork konvertörü ile son derece sarsıntısız vites geçişleri sağlıyor.

Quickshift Teknolojisi

Quickshift teknolojisi ile 400ms’nin altında gerçekleşen vites değişimleri sayesinde 2008 rakiplerinin ilerisinde performans değerleri sunuyor.

Bu sisteme ek olarak geliştirme sırasında

• Dahili sürtünmelerin azaltılması,
• Kaymaları önlemek için, gerekli olan her seferinde kilitli konvertörün devreye girmesi gibi geliştirmeler yapılıyor.

Yeni Peugeot 2008, Quickshift Teknolojisinin sunduğu verimlilik ile manuel şanzımanlardaki kadar başarılı bir performans sağlıyor. Yakıt tüketimi ve egzoz emisyonlarında da manuel versiyonlarla yakın performans gösteren EAT6 sürücüsüne mükemmel sürüş dinamikleri sunuyor.

BENZİNLİ 110 HP TURBO PureTech Motor

/image/42/6/peugeot_suv2008_layout4-71.52426.jpg

Modüler ve kompakt, verimli ve yüksek performansı olan bu motor, yüksek teknoloji ile geliştirilmiştir. Düşük devirlerden itibaren canlı karakteri ile pazarın en iyileri arasında yer alarak eşsiz sürüş keyfi sunuyor ve mükemmel bir düşük devir tork/güç oranı veriyor. Benzer güç ve tork değerlerine sahip 3 silindirli motorlara göre yakıt tüketimlerinin ve CO2 emisyonlarının %25’e kadar azaltılmasına olanak sağlıyor.

Yeni EAT6 (Efficient Automatic Transmission/ Verimli tam otomatik şanzıman) otomatik vites kutusu ile eşleşen 1.2L PureTech 110 S&S EAT6 turbo versiyonu, sadece 110 g/km CO2 emisyonu vermesiyle segmentte benzinli otomatik araçların referansı haline gelmiştir.

BlueHDi TEKNOLOJİSİ

Partikül Filtresi

Peugeot’nun Euro6 seviyesindeki dizel motoru BlueHDi, düşük yakıt tüketimi ve düşük egzoz emisyonu ile öne çıkmaktadır. SCR katalitik konvertör sayesinde NOx emisyonlarını %90 oranında azaltan motor, CO2 emisyonlarını optimize eder ve partikül emisyonlarını %99.9 oranında azaltır. ETG6 otomatik şanzımanla birlikte sadece 3,6L/100km yakıt tüketen Peugeot 2008, sınıfının en ekonomik modelleri arasındadır.

e-HDi MOTORLAR VE STOP&START TEKNOLOJİSİ

/image/42/7/peugeot_suv2008_layout4-61.52427.jpg

Yeni Peugeot 2008 ile dizel (e-HDi) ve benzinli motorlarda Stop&Start teknolojisi sunuluyor. Hızlı, etkin ve sessiz bu yeni nesil Stop&Start sistemi, motoru durdurup anında ve titreşimsiz olarak yeniden çalıştırarak titizlikle kontrol edilen yakıt tüketimi ve CO2 emisyonlarını maksimum sürüş keyfi ile birleştiriyor.

  • /image/42/8/peugeot_suv2008_layout-14_1-21.52428.jpg

    UZUNLUK

  • /image/43/0/peugeot_suv2008_layout-14_2-21.52430.jpg

    İÇ BOYUTLAR

  • /image/43/2/peugeot_suv2008_layout-14_3-21.52432.jpg

    BAGAJ