By focusing on research and development, Peugeot has always adapted to the needs of the times and has been consistently one step ahead.
More than ever before, innovation is key to the success of our vehicles and engines.
Armand Peugeot, yakıt için buhar kullanmaktan vazgeçti ve Peugeot’nun «Type 2" isimli ilk benzinle çalışan 4 tekerlekli aracını üretti. Araç, Daimler motor ile donatılmıştı.
Peugeot 201, ortasında sıfır olan sayısal sistemi kullanan ilk Peugeot otomobildi.
Aynı zamanda bağımsız ön tekerleklere sahip olup da seri olarak üretilen dünyadaki ilk otomobildi (1931).
Aracın başarısı, Peugeot’nun 1920’lerin sonunda yaşadığı ekonomik krizin üstesinden gelmesini sağladı.
Satışa sürülen katlanabilen tavanlı ilk otomobil Peugeot 401: Eclipse idi.
Bu özellik daha sonra sırasıyla 401, 402 ve 601'de; daha sonra da 206, 207, 307 ve 308 CC'de (Paulin patentli sistem) kullanıldı.
Peugeot, 1928 yılından beri Dizel motorları ticarileştiriyordu ve Sochaux'da üretilen HL50'yi sonunda piyasaya sürdü.
Dizel motorlar, tüm Peugeot kamyonetlerine ve ardından 402 model limuzine eklenmişti. İkinci Dünya Savaşı nedeniyle üretim (geçici olarak) 1939'da durduruldu.
VLV Elektrikli Otomobilin 377 adet numunesi, yakıt kısıtlamalarına bir çözüm olarak piyasaya sunuldu.
Bundan yıllar sonra Electric Peugeot 106 modeli, sıfır çevre kirliliğine sahip otomobiller arasında dünya çapında satış rekoru kıracaktı.
Peugeot 403, Dizel motorla seri olarak donatılmış ilk Fransız otomobili oldu ve 1959 yılında da elektromanyetik debriyaj fanı (Peugeot patentli) ile donatılan dünya üzerindeki ilk otomobil oldu.
204; Peugeot’nun üstten eksantrikli hafif alaşım motor, enine dişli kutusu, dört bağımsız tekerlek ve ön disk freni içeren ilk önden çekişli otomobilidir.
Dünyanın en küçük alüminyum dizel motoru, 1960’ların sonunda Peugeot tarafından piyasaya çıkarıldı ve 1973 yılı itibariyle tüm Peugeot sedanları donatacaktı.
HDi dizel motorlar ilk olarak 406 ile piyasaya sürülmüştü. Peugeot’nun 1990'ların sonlarındaki dizel sistemi, performansı geliştirdi, tüketimi azalttı ve çevreyi kirleten atıkları sınırlandırdı.
2013 yılından bu yana Peugeot SUV ve sedanlarda kullanılan ve test edilen BlueHDi teknolojisi, NOx emisyonlarını %90'a kadar ve en belirgin parçacıkları da %99,9 oranında azaltıyor.
Dizel emisyonlarının düzenlenmesinde piyasadaki en etkili sistem olarak kabul edilen bu teknoloji, aynı zamanda CO2 emisyonlarını ve yakıt tüketimini de en aza indiriyor.
Peugeot, Peugeot 607 modelindeki PF (Parçacık Filtresi) kullanımı ile yine dünyada bir ilki gerçekleştirdi.
Peugeot, dünyanın ilk dizel hibriti olan tam hibrit 4 motorlu 3008 HYbrid4 Crossover'ı satışa sundu.
Bu model; yakıt tüketiminde %35'lik bir azalma, sadece 99 g'lık CO2 emisyonu ve sıfır CO2 emisyon modu sundu.
Stuttgart'ta düzenlenen Uluslararası Yılın Motoru Ödüllerinin 17, 18 ve 19. yıllarında uluslararası gazetecilerden oluşan jüri; 1.0L - 1.4L kategorisinde 2015, 2016 ve 2017 Yılın Motoru ödüllerini PSA Group tarafından geliştirilen 3 silindirli PureTech 1.2L turbo benzinli motora verdi.
YASAL BİLGİLER
KVK KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI
BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ
İNSAN KAYNAKLARI
ÇEREZ İZİNLERİ
PEUGEOT MODELLERİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ İLE İLETİŞİME GEÇİN.
0 (216) 579 94 44
SİTE HARİTASI