Peugeot, marka elçisi devasa ‘Aslan’ heykelini tanıtıyor

Peugeot, Cenevre Otomobil Fuarı’nda yeni marka elçisini tanıtıyor. Bu aslan, 12,5 metre uzunluğu ve 4,8 metre yüksekliği ile sanatsal bir anıt niteliğini taşıyor. Bu aslan heykeli markanın tüm gururunu, kaliteden ödün vermeden oluşturulan Peugeot standardını, markanın uzun yıllara dayanan köklü DNA’sına bağlılığı temsil ediyor.

Ok üzerinde yürüyen aslan logosu ilk olarak 1858 yılında yaratıldı ve 160 yıldır markayı sırtında taşıyor. Logo, marka tarafından üretilen Peugeot testere bıçaklarının üç özelliğini simgeliyor: esneklik, dişlerin kuvveti ve kesme hızı. Ok ise hız kavramını temsil ediyor.

Bu heykel, Peugeot Design Lab tasarımcıları tarafından yaratıldı. Bu tasarımcıların görevi Peugeot markasının sahip olduğu uzmanlığı kullanarak marka için otomobil dışı ürünler geliştirmek ve otomotiv dünyasının dışındaki müşterilerle çalışmak.

Peugeot Tasarım Başkanı Gilles Vidal yapmış olduğu değerlendirmede: “Tasarımcılarımız akıcı çizgilere sahip geleneksel ve sonsuz bir Aslan heykeli tasarımına imza attı. Heybetli boyutları Aslan’ın sağlam, güçlü ve sarsılmaz karakterini vurguluyor. Dimdik, saldırgan olmadan ileriye doğru atılan duruşuyla Aslan geleceğe umutla bakıyor ve güven veriyor.” dedi.

 

Peugeot hakkında

Üstün sürüş keyfi, zarif, heyecan uyandıran çekici tasarımı ve ödün gerektirmeyen kalite anlayışı markanın müşterilerine olan bağlılığını oluştururken, aynı zamanda her Peugeot otomobilinin sağlamış olduğu hissin kaynağını oluşturuyor.

Yaklaşık 160 ülkede 10.000 adedin üzerinde satış noktasında faaliyet gösteren Peugeot 2017 yılında global satışlarını yüzde 10,4 arttırarak 2.119.845 adet araç satışı gerçekleştirdi. Peugeot titiz standartlar, cazibe ve duygu kavramlarını harmanlayarak global olarak üst düzey bir marka olma hedefiyle hareket ediyor.

Markanın 1889'dan başlayan köklü otomotiv geçmişi, 2018 yılında Peugeot 3008 DKR Maxi ile Dakar'ın zorlu etaplarındaki son zaferle zirveye ulaştı.

Peugeot Design Lab hakkında

Peugeot, 200 yılı aşkın sürelik endüstriyel tasarımdaki uzmanlığı ve otomobil tasarımındaki 120 yıllık tecrübesiyle Haziran 2012’de marka harici müşterilere yönelik küresel bir tasarım stüdyosu olarak Peugeot Design Lab'i hayata geçirdi. Peugeot Design Lab'in temel misyonu, otomotiv dışı sektörlere yönelik ürün, hizmet ve marka deneyleri tasarlamak. Kurulduğu günden bu yana birçok müşteri hizmetlerinden yararlandı: Airbus, Dassault Aviation, Alstom, Bombardier, Leclerc, Groupe Seb, Quechua ve diğerleri. En güncel tasarımlarından biri olarak Airbus için tasarladığı H160 helikopter öne çıkıyor.