PEUGEOT PLUG-IN HİBRİT SERİSİ

/image/96/4/peugeot-gamme-phev-1809pb-001.454964.jpg

PEUGEOT 3008 GT HYBRID ve HYBRID4

Her zaman, her yerde

/image/96/7/peugeot-3008phev-hy4-1809pb-001.454967.jpg

PEUGEOT SUV 3008, PEUGEOT üretim modeli için eşi görülmemiş bir güce sahip ve karakteri, yüksek performanslı HYBRID4 ile yeni bir boyut kazanıyor. Bu üst düzey özellik 4 çeker sürüş özelliği sunarken ve 300 hp / 220 kW eşdeğerini sağlıyor.

/image/96/6/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-318.454966.jpg

Bu durum, her biri 110 hp / 80 kW sağlayan 200 hp / 147 kW içten yanmalı motora ve ayrıca iki elektrikli motora (biri önde ve arkada) sahip PureTech motor birleşiminin sonucudur. Araç, 0'dan 100 km/s hıza 6.5 sn'de çıkabiliyor. Batarya, WLTP’ye göre 50 kilometre % 100 elektrikli sürüş için 13,2 kWh kapasiteye sahip (NEDC için 60 km).

/image/96/5/peugeot-3008phev-hy4-1809tech-317.454965.jpg

4WD modu, engebeli yollarda veya arazilerde daha iyi çekiş sağlar ve kusursuz bir yol tutus yeteneği sunar: İster ıslak ve çamurlu, ister karlı veya dolambaçlı yollarda olsun, her durumda güç aracın 4 tekerleğine eşit olarak yayılır.

PEUGEOT 3008 HYBRID4, güç ve dört tekerden çekiş sağlayarak piyasadaki en az CO2 üreten araçlar arasındaki alıyor: WLTP kilometresi başına 49 g'dan daha az CO2.*

Çok bağlantılı arka aksın dahil edilmesi,  arka koltuktaki yolcular için üst düzey rahatlık sağlar. Yeni yükseltilmiş pozisyondaki entegrasyonun, genişlik veya bagaj halısı üzerinde hiçbir etkisi yoktur.



HYBRID4 motor, meşe ağacı kullanılarak üretilen “Grey Oaks” dekorasyonu ile beraber özel olarak oluşturulan Alcantara® Gris Gréval donanımları yalnızca GT modelinde mevcuttur. Yeni PEUGEOT 508'den alınan yeni ADAS'lar da kullanıma sunulmuştur: Stop & Go fonksiyonu ve şerit konumlandırma yardımcısı ile uyarlanabilir mesafe ve hız ayarlama sistemi.

PEUGEOT 508 ve 508 SW HİBRİT

Radikal verimlilik

Yeni PEUGEOT 508 HYBRID ve 508 SW HYBRID, çekiş başına 225 hp / 165 kW'lık maksimum güç sağlayabilmek için 180 hp / 132 kW PureTech motorunu, 110 hp / 80 kW elektrik motoruyla bir araya getiriyor.

/image/97/1/peugeot-508phev-1809tech-316.454971.jpg

Yeni PEUGEOT 508 HYBRID ve 508 SW HYBRID, çekiş başına 225 hp / 165 kW'lık maksimum güç sağlayabilmek için 180 hp / 132 kW PureTech motorunu, 110 hp / 80 kW elektrik motoruyla bir araya getiriyor.

Yeni PEUGEOT 508 ve 508 SW'de yer alan HYBRID motoru daha fazla duyarlılık için tasarlandı. Bu sayede TCO'yu WLTP kilometresi başına 49 g. CO2 altında CO2  emisyon seviyesi ile en yüksek verimlilik seviyesinde optimize edebiliyor.

Batarya 11,8 kWh kapasiteye sahip ve WLTP’ye göre 40 kilometrede %100 elektrikli sürüş sağlar (NEDC’ye göre 50 kilometre).

Çekiş zinciri taviz verilmeden entegre edildi. Genişlik korunurken, önyükleme hacimleri içten yanmalı motor versiyonları ile aynı kalmıştır (PEUGEOUT 508 için 487 L, PEUGEOT 508 SW için 530 L).



Özellikler 3 noktada geniş olarak mevcut:

  • Allure (ve Allure Business): Ultra ekipmana sahip çekirdek seri özellikleri,
  • Dinamik bir tarza sahip GT Line,
  • GT’nin son teknolojiye sahip dış görünümü, Alcantara Gris Greval döşeme malzemeleri ile kusursuz bir şekilde, standart olarak bir araya geliyor.

PEUGEOT 3008  HYBRID4 :

  • Autonomie moyenne (1): 50 km WLTP / 60 km NEDC (2)
  • Emissions CO2mixte (1) : 49g/km WLTP /  49g/km NEDC (2)
  • Consommation mixte (1):    2,2 l/100 km  WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)

PEUGEOT 508 et 508 SW HYBRID :

  • Autonomie moyenne (1): 40 km WLTP / 50 km NEDC (2)
  • Emissions CO2mixte (1) : 49g/km WLTP  /  49g/km NEDC (2)
  • Consommation mixte (1):      2,2 l/100 km  WLTP / 2,2 l/100 km NEDC (2)
  • Tahmini olan veriler yalnızca bilgi için verilip, onay sürecine tabidir.

(2) Bahsi geçen değerler WLTP prosedürlerine uygundur. 1 Eylül 2018’den geçerli olmak üzere yeni üretilen araçlar yakıt tüketimi, CO2 emisyonu ve plug-in hibrit araçları sınıfı araçlar özelinde daha verimli ve gerçekçi sonuçlar sağlayan WLTP’ye (Dünya Genelinde Uyumlu Hafif Taşıtlar Test Prosedürü) tabi tutuluyor. WLTP süreçleri, son derece gerçekçi sonuçlar sunduğu için bir önceki prosedür olan NEDC’nin (Yeni Avrupa Sürüş Döngüsü) yerini tam manasıyla almıştır. WLTP prosedürüne tabi tutulan şarj edilebilir hibrit araçlar için ölçülen aralık, birçok durumda NEDC prosedürü kullanılarak ölçülen değerlerin altındadır. Gösterilen aralık değerleri, bahsi geçen sınıfta yer alan araçların ortalama değerlerine karşılık gelir. Gösterilen tüm değerler belirli ekipmanlara, seçeneklere ve lastik tiplerine bağlı olarak değişebilir.