YEPYENİ BİR TUTKUYLA ZENGİNLEŞTİRİLEN SÜRÜŞ DENEYİMİ

/image/96/0/peugeot-508phev-1809pb-305.454960.jpg

PEUGEOT, müşterilerine motor türünden bağımsız olarak aynı yoğunlukta ve içgüdüsel sürüş deneyimi sunabilmek için teknolojik mirasından sonuna kadar yararlanıyor.

Yeni PEUGEOT PLUG-IN HİBRİT motor yepyeni bir sürüş deneyimi sunuyor. Bu deneyim, büyük ölçüde yeni sürüş modlarından kaynaklanan benzersiz bir enerjiyle bir dizi yeni tutku yaratıyor.

Özel olarak geliştirilen sürüş modları birbirinden farklı deneyimler sunuyor:

  • Sessiz çalışan, %100 elektrik SIFIR EMİSYON modu!
  • Tüm enerji tipleriyle uyumlu bir şekilde çalışan artırılmış performansıyla SPORT modu,
  • Çok yönlülüğü ile HYBRID modu,
  • Geliştirilmiş çekiş gücüyle 4WD modu (PEUGEOT 3008 HYBRID4)
  • Elektronik süspansiyon sisteminin rahatlığına sahip HYBRID modu ile birlikte çalışan COMFORT modu (Yeni PEUGEOT 508 HYBRID)

Tüm modlar batarya seviyesine göre %100 elektrikli sürüşe imkan tanıyor.

HYBRID ve HYBRID4 motorları teknolojik olarak karmaşık olsa da, ilgili sürüş deneyimi son derece basit yapı sunuyor. Tüm ergonomi ve sürüş deneyimi basit ve sezgisel temellere bağlı bir şekilde geliştirildi.



PEUGEOT i-COCKPIT® İLE HEYECAN VERİCİ BİR YOLCULUK

PEUGEOT’nun amiral gemisi üstünlüklerin biri olan i-Cockpit® gün boyu ilham verici ve sezgisel bir sürüş deneyimi sağlar. Hem dokunmatik ekran hem de dijital gösterge paneli, PEUGEOT PLUG-IN HYBRID motorun getirdiği sürüş deneyimini tamamlayacak şekilde ayarlanmıştır.

Dijital panel

Hibrit özelliğine sahip PEUGEOT i-Cockpit, sürücünün çevresel görüş alanında bulunan tüm sürüş bilgilerini görüntüler. (Sürüş modu, elektrik göstergersi, mevcut/kalan elektik mesafesi, vs.) Görüntülenecek bilgiler sürücü tarafından istenildiği gibi değiştirilip ayarlanabilir

Dijital kontrol panelinin sağ tarafında bulunan ‘powermeter’ takometrenin yerini alıyor. Kolayca ayırt edilebilen üç alandan oluşuyor:

  • ECO kısmı, enerji tasarrufuna öncelik veren bir sürüş moduna karşılık geliyor,
  • POWER kısmı, daha dinamik performans sunan dinamik sürüş moduna karşılık geliyor,
  • CHARGE kısmı ise sürücünün bataryayı şarj etmesini sağlayan güç şarj fazlarını, özellikle gaz pedalını hafifçe bıraktığı esnada gösterir.

Gösterge panosunun iki yanında iki gösterge bulunur: biri yakıt için, diğeri güç için. Her bir göstergenin altında km cinsinden kilometre göstergesi de görüntülenir.

Aktif sürüş modu, kontrol panelinin alt kısmında sürekli olarak görüntülenir. Böylece gerektiğinde hızlı ve şüpheye yer bırakmadan uyarlanabilir.

Araç şarj edildiğinde gösterge tablosu, kurtarılan mevcut kilometreyi (kilometre olarak), pil seviyesini (yüzde biçiminde), batarya şarj hızını (elektriksel kilometre olarak) ve batarya tamamen şarj olana kadar kalan süreyi (saat cinsinden ve / veya dakika) gösterir

/image/96/0/peugeot-508phev-1809pb-305.454960.jpg

Dokunmatik ekran ayrıca özel bir hibrit menü içeriyor. Bu ekran üzerinden piano tuşlarına ve geçiş anahtarlarına doğrudan erişim sağlayan özel bir düğme eklendi. Geçiş düğmesi şu bilgilere erişim sağlamakta:

  • Hibrit sistemin çalışma durumunu gösteren enerji akışı sayfası,
  • Güç tüketimini yakıt tüketiminden ayıran tüketim istatistikleri sayfası.
  • Özel içeriklerle geliştirilmiş navigasyon sayfası:
  • benzin istasyonlarına ek olarak POI'lerde listelenen şarj istasyonları
  • %100 elektrik modun etki alanı,
  • Elektrikli ve içten yanmalı motorların toplam etki alanları.

Son olarak, AC sayfasında yolcu bölmesini dış sıcaklığa göre soğutan veya ısıtan bir elektrikli yolcu bölmesi ön koşullandırma sistemi bulunmaktadır.

My Peugeot

Maksimum beceri için MyPeugeot mobil uygulamasının içeriği geliştirildi. Artık araç şarjını uzaktan etkinleştirmenizi, aracın pil seviyesini görüntülemenizi, ön koşullandırmayı tahmin etmenizi veya yakıt veya güç tüketimi verilerini istediğiniz zaman, istediğiniz yerde değerlendirmenizi sağlar.